.

Ποιο σημείο του σώματός της θέλει να ξυρίσει η Ελεονώρα Μελέτη;

Posted on : 10:08:00 π.μ. | Posted by : greek news 24

Το αποκάλυψε η ίδια στην εκπομπή της…
Με αφορμή την την είδηση ότι η Cynthia Nixon , η Μιράντα από το «Sex and the City», ξύρισε τα μαλλιά της για τις ανάγκες μιας νέας θεατρικής παράστασης, η Ελεονώρα Μελέτη, εξέφρασε την επιθυμία να κάνει το ίδιο.

«Την είδηση αυτή εγώ την ξέρω από χθες το βράδυ και ήδη την έχω τουιτάρει κι έχω πει πως μου βάζουν ιδέες. Εγώ δεν θα το ήθελα τόσο κοντό, όσο της Cynthia, αλλά σαν της Sinead O’ Connor», είπε η 33χρονη παρουσιάστρια.


http://espressakia.blogspot.com

▶ Share this article :
0 comments
Note:
1. If you want to be notified on follow up comments or replies, click on "Subscribe by email" below the comment box.
2. Please do not spam Spam comments will be deleted immediately upon our review