.

Προβλήματα με το χαράτσι της ΔΕΗ

Posted on : 9:25:00 μ.μ. | Posted by : Stoiximatakias


Σήμερα στην Ελλάδα του παραλόγου βίωσα το εξής: Είμουν συνδρομητής της Hellas power και όπως όλοι ξέρουν...
αυτή έχει κλείσει. Πήγα λοιπόν ξανά στην ΔΕΗ για να ξανακάνω συμβόλαιο με την ΔΕΗ. Η υπάλληλος της ΔΕΗ μου ζήτησε απόδειξη ότι έχω πληρώσει το σχετικό χαράτσι, αλλιώς δεν μπορεί να με συνδέσει. Επίσης η ίδια μου είπε ότι δεν μπορεί να εισπραχθεί από την ΔΕΗ και θα πρέπει να πάω στην εφορία. Πήγα και στην εφορία, όπου η προιστάμενη μου είπε ότι ούτε και στην εφορία μπορεί να εισπραχθεί γιατί δεν είχε προβλεφθεί κάτι τέτοιο. Σοφοί του Υπουργείου οικονομικών, μήπως μπορείται να μου πείτε πώς θα πληρώσω το χαράτσι για να μπορέσω να συνδεθώ με την ΔΕΗ;
tromaktiko

▶ Share this article :
0 comments
Note:
1. If you want to be notified on follow up comments or replies, click on "Subscribe by email" below the comment box.
2. Please do not spam Spam comments will be deleted immediately upon our review