.

«Φοβάμαι ότι έχω την επικίνδυνη σιλικόνη»

Posted on : 4:57:00 μ.μ. | Posted by : greek news 24

Γνωστή Ελληνίδα πιθανό «θύμα» της PIP



Με τη αγωνία ότι μπορεί να είναι και αυτή μία από τις γυναίκες στις οποίες εμφυτεύτηκε η επικίνδυνη σιλικόνη της γαλλικής εταιρείας PIP ζει η Ορθούλα Παπαδάκου. 

Η παρουσιάστρια έκανε επέμβαση αυξητικής στήθους μόλις λίγους μήνες μετά την εισαγωγή του προϊόντος στη χώρα μας και όπως δήλωσε μιλώντας στη Realnews, λίγο καιρό αργότερα ξεκίνησαν οι επιπλοκές.

«Το πρόβλημα είναι ότι έχω χάσει την επαφή με τον γιατρό που μου έκανε την επέμβαση και δεν ξέρω τι υλικό έχει χρησιμοποιηθεί. Φοβάμαι ότι έχω την επικίνδυνη σιλικόνη. Ο γιατρός που με παρακολουθεί σήμερα σύστησε να αντικατασταθεί το ένθεμα λόγω επιπλοκών που έχουν παρουσιαστεί. Αρκετά προβλήματα έχω με την ασθένειά μου. Ελπίζω τώρα να μη μου έχει συμβεί και αυτή η ατυχία», πρόσθεσε.





▶ Share this article :
0 comments
Note:
1. If you want to be notified on follow up comments or replies, click on "Subscribe by email" below the comment box.
2. Please do not spam Spam comments will be deleted immediately upon our review